Palvelut

Sateenkaaren erityiskoulu tarjoaa opetusta kehitysvammaisille, autistisille ja psykososiaalista tukea tarvitseville oppilaille, joiden kotikunnan lähikoulu ei pysty vastaamaan heidän koulunkäynnin yksilöllisiin tarpeisiinsa tai jotka tarvitsevat kasvun, kehityksen sekä oppimisen tueksi laaja-alaista kuntoutusta. Tarjoamme lisäksi aamu- ja iltapäivähoitoa kehitysvammaisille, autistisille ja psykososiaalista tukea tarvitseville oppilaille, jotka tarvitsevat arjessaan aikuisen kokoaikaista valvontaa ja hoitoa.

Sateenkaaren koulu tarjoaa myös konsultaatiopalveluja. Niiden tavoitteena on vahvistaa paikallista pedagogista osaamista ja monialaista yhteistyötä. Tarkoituksena on löytää yhdessä ratkaisuja lapsen ja nuoren erityisen vaativiin tilanteisiin yhdessä oppilaan päivähoidon tai lähikoulun kanssa.

Voit tutustua tarkemmin palveluihimme palvelukuvausten linkeistä: